Data aktualizacji: 27 listopada 2025 r.

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z aplikacji INDYGO (dalej: „Aplikacja”), dostępnej pod adresem https://app.reklamaindygo.pl/, której właścicielem jest INDYGO Tomasz Pajdak, z siedzibą w Jelczu-Laskowicach, ul. Liliowa 1A, NIP: 9121927634 (dalej: „Operator”).

1.2. Korzystanie z Aplikacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

2. Definicje

2.1. Użytkownik – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z Aplikacji.

2.2. Konto – indywidualny profil Użytkownika w Aplikacji, utworzony w wyniku rejestracji.

2.3. Usługi – funkcje i narzędzia dostępne w Aplikacji.

2.4. Asystent AI Sowa Halina – funkcja AI wspierająca Użytkowników.

2.5. Kody rabatowe – specjalne kody udostępniane przez Operatora w formie graficznej (kody QR) lub tekstowej.

2.6. Karta INDYGOwirtualna karta stałego klienta w formie unikalnego kodu QR, przypisana do Konta Użytkownika.

3. Rejestracja i konto użytkownika

3.1. Aby korzystać z pełnej funkcjonalności Aplikacji, Użytkownik musi dokonać rejestracji, podając prawdziwe dane.

3.2. Użytkownik zobowiązuje się do zachowania poufności hasła.

3.3. Operator może zawiesić lub usunąć konto w przypadku naruszenia regulaminu.

3.4. Użytkownik może edytować dane w „Moje konto -> Edytuj profil” (imię, hasło, awatar).

4. Korzystanie z aplikacji

4.1. Użytkownik zobowiązuje się korzystać z Aplikacji zgodnie z prawem i regulaminem.

4.2. Zabronione jest dostarczanie treści: bezprawnych, obraźliwych, pornograficznych, nawołujących do nienawiści, naruszających prawa autorskie lub wprowadzających w błąd.

5. Kody rabatowe i program lojalnościowy „Zbieraj Sowy” (Collect Owls)

5.1. Operator może udostępniać kody rabatowe. Kody te występują zazwyczaj w formie kodów QR, jednak wybrane kody (np. akcje na konkretne produkty o różnych cenach) mogą przyjmować formę tekstową.

5.2. Kody mają określony termin i warunki.

5.3. Operator może unieważnić kod przy nadużyciach.

5.4. Operator prowadzi program lojalnościowy „Zbieraj Sowy” (Collect Owls), w którym Użytkownik posługuje się Kartą INDYGO.

5.5. Za każde wydane 100 zł Użytkownik otrzymuje 1 Sowę.

5.6. Po zebraniu 5 Sów, w zakładce „Kody rabatowe” pojawi się kod rabatowy o wartości 50 zł (wyłączając ksero, druk, sprzedaż produktów).

5.7. Aby Sowa została przyznana, Użytkownik musi podczas transakcji udostępnić do zeskanowania swoją Kartę INDYGO (kod QR w aplikacji).

5.8. Sowy oraz kody rabatowe są przyznawane przez system automatycznie. Operator zastrzega, że ze względu na specyfikę rozwiązań informatycznych, system może sporadycznie popełniać błędy w naliczaniu. W przypadku zauważenia błędu Użytkownik proszony jest o kontakt z Operatorem.

5.9. Skorzystanie z kodu rabatowego za 5 Sów (-50 zł) powoduje zresetowanie licznika Sów (odjęcie 5 Sów z konta).

6. Status zamówienia i status usług

6.1. Użytkownik może sprawdzić status zamówienia w agencji INDYGO, podając e-mail użyty przy zamówieniu, bez konieczności posiadania konta w aplikacji.

6.2. Zakładka „Status usług” zawiera informacje o działaniu systemów, stron i funkcji Aplikacji.

7. Odpowiedzialność

7.1. Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego korzystania.

7.2. Operator nie gwarantuje nieprzerwanego działania.

7.3. Mogą wystąpić błędy językowe, nie wpływające na funkcjonalność.

7.4. Asystent AI Sowa Halina nie ma dostępu do plików, historii zamówień, kont ani formularzy.

7.5. Operator nie odpowiada za skutki polegania na informacji od Asystenta.

8. Dane osobowe

8.1. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

8.2. Użytkownik ma prawo do wglądu, poprawiania i usunięcia danych.

8.3. Operator stosuje środki chroniące dane Użytkowników.

9. Postanowienia końcowe

9.1. Operator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. O istotnych zmianach Użytkownicy będą informowani także e-mailem oraz poprzez Aplikację.

9.2. Dalsze korzystanie z Aplikacji oznacza akceptację zmian.

9.3. W przypadku braku akceptacji Użytkownik może usunąć konto.

9.4. Sprawy nieuregulowane podlegają prawu polskiemu.

9.5. Spory rozstrzygają właściwe sądy powszechne.

 


 

Last updated: November 27, 2025

1. General provisions

1.1. These Terms define the rules for using the INDYGO application (the “App”), available at https://app.reklamaindygo.pl/, owned by INDYGO Tomasz Pajdak, ul. Liliowa 1A, Jelcz-Laskowice, NIP: 9121927634 (the “Operator”).

1.2. Using the App constitutes acceptance of these Terms.

2. Definitions

2.1. User – a natural person, legal entity, or organizational unit using the App.

2.2. Account – individual profile created via registration.

2.3. Services – features and tools available in the App.

2.4. AI Assistant Sowa Halina – AI feature supporting Users.

2.5. Discount codes – special codes provided by the Operator in graphical form (QR codes) or text form.

2.6. INDYGO Carda virtual loyalty card in the form of a unique QR code assigned to the User’s Account.

3. Registration and User Account

3.1. Full App functionality requires registration with truthful data.

3.2. Users must keep passwords confidential.

3.3. The Operator may suspend or delete accounts for Terms violations.

3.4. Users may edit profile data in “My Account -> Edit Profile” (name, password, avatar).

4. Use of the App

4.1. Users must use the App in compliance with law and Terms.

4.2. Users may not provide content that is unlawful, offensive, pornographic, incites hatred, infringes copyrights, or is misleading.

5. Discount Codes and Loyalty Program “Zbieraj Sowy” (Collect Owls)

5.1. Operator may provide discount codes. These codes are primarily in QR code format, but some codes (e.g., promotions for specific products with varying prices) may be in text format.

5.2. Codes have specified validity and terms.

5.3. Operator may cancel codes in case of abuse.

5.4. Operator runs loyalty program “Zbieraj Sowy” (Collect Owls) using the INDYGO Card.

5.5. 1 Owl is awarded per PLN 100 spent.

5.6. After collecting 5 Owls, a PLN 50 discount code appears in “Discount Codes” (excluding photocopying, printing, product sales).

5.7. To receive an Owl, the User must scan their INDYGO Card (QR code in the App) during the transaction.

5.8. Owls and discount codes are awarded automatically by the system. The Operator reserves that, due to the nature of IT systems, errors in calculation may occasionally occur. In such cases, please contact the Operator.

5.9. Using the 5-Owl discount code (-50 PLN) resets the Owl count (deducts 5 Owls).

6. Order Status and Service Status

6.1. Users can check order status by providing the email used for the order, without creating an account.

6.2. “Service Status” shows system, website, and App feature status.

7. Liability

7.1. Operator is not liable for improper use.

7.2. No guarantee of uninterrupted operation.

7.3. Language errors may occur without affecting functionality.

7.4. AI Assistant Sowa Halina has no access to files, order history, accounts, or forms.

7.5. Operator is not liable for decisions made based on Assistant’s information.

8. Personal Data

8.1. Data is processed according to the Privacy Policy.

8.2. Users may access, correct, or delete data.

8.3. Operator applies appropriate protection measures.

9. Final Provisions

9.1. Operator may update the Terms. Users will be informed of significant changes by e-mail and via the App.

9.2. Continuing use indicates acceptance.

9.3. Users who disagree may delete their accounts.

9.4. Matters not covered are subject to Polish law.

9.5. Disputes resolved by competent common courts.

Twoje konto zostanie usunięte!

Twoje konto zostanie usunięte w ciągu 48 godzin. Pamiętaj, że możesz w każdej chwili założyć nowe konto.